Στην Dormed Hellas η τεχνική υποστήριξη είναι πολύ σοβαρή υπόθεση. Για αυτό το λόγο δημιουργήσαμε ένα καλά οργανωμένο τεχνικό τμήμα έτοιμο να επέμβει ανά πάσα στιγμή. Σήμερα σας παρέχουμε την δυνατότητα να μας αποστείλετε τα τεχνικά σας προβλήματα ακόμα και στις ώρες μη εργασίας. Το ηλεκτρονικό μας σύστημα της υποβολής των τεχνικών σας θεμάτων είναι ανοιχτό 24 ώρες το 24ωρο 7 μέρες την εβδομάδα 365 ημέρες τον χρόνο.
Η διαδικασία

Βήμα 1
Πρόσβαση στο σύστημα
Εάν έχετε λογαριασμό εισόδου παρακαλούμε να κάνετε εισαγωγή στο ηλεκτρονικό σύστημα καταχώρησης βλαβών. Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό εισόδου πατήστε στον σύνδεσμο επαναφοράς κωδικού “ Ξεχάσατε τον κωδικό σας;”. Εάν επισκέπτεστε για πρώτη φορά την παρούσα υπηρεσία παρακαλούμε πατήστε τον σύνδεσμο “Εγγραφή Τώρα”
Βήμα 2
Καταχώρηση αιτήματος
Μετά την επιτυχημένη είσοδός σας στο σύστημα, θα πρέπει να καταχωρήσετε το τεχνικό σας αίτημα. Στο βήμα 2 θα πρέπει να εισάγετε την συνοπτική περιγραφή του αιτήματός σας καθώς τα προσωπικά σας στοιχεία. Παρακαλούμε θερμά για την καλύτερη και ποιο άμεση εξυπηρέτησή σας, να περιγράψετε όσο καλύτερα μπορείτε.
Βήμα 3
Επίλυση αιτήματος
Κάθε τεχνικό αίτημα λαμβάνει αυτόματα από το σύστημα ένα κωδικό προτεραιότητας πχ #ticket 001. Οι μηχανικοί της εταιρείας μας θα παραλάβουν το τεχνικό σας αίτημα και ανάλογα με την προτεραιότητά του θα επικοινωνήσουν άμεσα μαζί σας. Όλες οι τεχνικές διαδικασίες διεκπεραιώνονται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 με 05:00.